środa, 27 listopada 2013

 Wczoraj w moje ręce trafił kolejny numer tygodnika "Polska Niepodległa".Z gazetą tą spotkałam się pierwszy raz podczas Marszu Niepodległości 2013.Swoją treścią zainteresowała mnie mocno,więc postanowiłam nabyć kolejny numer.Wydanie 12 nie zawiodło mnie.Strona tytułowa,aż krzyczy od interesujących nagłówków na temat bierzących,ważnych dla wszystkich Polaków spraw oraz tekstów i komentarzy na temat minionego Marszu Niepodległości 2013.


 Z pierwszych stron czasopisma możemy dowiedzieć się m.in o tym czy Ruch Narodowy powinien wystawiać swoich kandydatów w wyborach i jakie niesie to za sobą dylematy.Dowiemy się również,że warszawskie Forum Lewicy chce,aby w miejsce spalonej tęczy podświetlony został na tęczowo Pałac Kultury oraz,że działacze antify grożą kibicom Warszawskiej Legii.Na kolejnych stronach pisma zaczytujemy się w innych ciekawych artykułach m.in o zakłamaniu "GW" w sprawie Marszu i nie tylko o negatywnych opiniach pism zagranicznych na temat Marszu ale również o tych prawdziwszych pozytywnych.Z tygodnika dowiemy się również o kolejnej pikiecie antyaborcyjnej w Świętokrzyskim czy o niedorzecznej i absurdalnej tezie,że pedofilia to orientacja a nie wynaturzenie.


 W tygodniku znajduje się bardzo wiele innych ciekawych artykułów, cała masa ciekawostek oraz informacji na ważne i zajmujące tematy.Nie będę opisywała tutaj wszystkich publikacji zawartych w gazecie.Zachęcam gorąco do zapoznania się z "Polska Niepodległą" bardziej dobitnie, ponieważ naprawdę warto!!



M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz